Oferta Bühler

Bühler to szwajcarska firma rodzinna założona w 1860 roku, która posiada ogromne tradycje i wiedzę w dziedzinie młynarstwa oraz pokrewnych branż, takich jak produkcja paszy dla zwierząt, przemysł spożywczy i browarnictwo. Firma działa globalnie, dostarczając zaawansowane technologie. Ich urządzenia charakteryzują się wytrzymałością i są precyzyjnie dostosowane do potrzeb klientów.



Zadzwoń bezpośrednio do specjalisty

+48 539 997 752

Napisz do nas

bartlomiej.klocek@serafin-maszyny.com

Ważenie i dozowanie

Wagi odważące i dozujące odgrywają niezwykle ważną rolę w każdej linii przetwórstwa spożywczego oraz produkcji pasz. Szeroki wachlarz różnego rodzaju rozwiązań przystosowanych do różnych wydajności, wysoka dokładność, różne typy pracy i długi okres żywotności urządzeń to niektóre z cech wag marki Buhler.

Czyszczenie i sortowanie

Aby móc przetwarzać różne rodzaje zbóż na produkty wysokiej jakości, potrzebne są wysokiej klasy maszyny czyszczące, które jednocześnie spełniają rosnące wymagania w zakresie higieny, przepustowości, wydajności i optymalizacji kosztów eksploatacji. Maszyny czyszczące, sortujące i przesiewacze marki Buhler to często kompaktowe i wydajne maszyny idealne do nowych lub istniejących zakładów.

Mielenie i śrutowanie

Firma Buhler od lat specjalizuje się w mieleniu i śrutowaniu na sucho. Ich 4- i 6-walcowe młyny zapewniają optymalny skład przemiału, co przekłada się na maksymalną wydajność filtrowania i najwyższą jakość piwa. Z kolei młyny bijakowe gwarantują najwyższą wydajność w stosunku do zainstalowanej mocy, co jest istotne z punktu widzenia kosztów eksploatacji.

Sortowniki optyczne

Sortowanie optyczne jest niezbędne w każdym procesie czyszczenia ziarna. Sortowniki SORTEX pomagając spełnić wymagania bezpieczeństwa i higieny przemysłu spożywczego i osiągnąć czystszy jakościowy produkt końcowy. Łatwość obsługi, nowoczesne kamery i oprogramowanie to jedne z wielu zalet sortowników marki Buhler.

Posiadamy również szeroką gamę produktów w oparciu o budżet, wydajność i jakość produktu, którą musisz osiągnąć.